Google turundus

 

google turundus

Shopper Sciences andmetel teevad vähemalt 84% tarbijatest enne ostu sooritamist veebis eeluurimist ning otsivad ka võimalikke koostööpartnereid. 2011. uuringu järgi kasutasid tarbijad enne ostu sooritamist või teenuse tellimist ligikaudu 10,4 allikat ning eeluuring oli 84% otsuse langetamisel kõige olulisem samm – olulisem kui sõbralt kuuldu või esmane soov toote/ teenuse tellimiseks.

 

Kuidas ja kus aga nähtav olla?

Otsingumootorid – ole kättesaadav neile, kes Sinu tooteid või teenuseid juba otsivad. Eestis või välismaal.

Google™ – on maailma ja sh Eesti kasutatavaim otsingumootor, kus Eestis sooritatakse üle 94% kõikidest otsingutest.
Lihtsaim ning kindlaim viis olla Google otsingumootoris esil on Google AdWords. Ja mis on oluline – see on taskukohane ka väikeettevõtetele.

Yandex.ru™ – Venemaa populaarseim otsingumootor, mida kohalikult kasutatakse Google.ru kõrvalt ligi 60% ning Eestis alla 2% kõikidest otsingutest.

Reklaamivõrgustikud – ole nähtav neile, kes Sinu toodetest või teenustest huvitatud võivad olla.

Tõsta oma brändi tuntust läbi ülemaailmse Google Display™ reklaamivõrgustiku olles nähtav veebilehtedel, mis seonduvad Sinu toote või teenuse valdkonnaga. Google reklaamivõrgustikku kuuluvad miljonid lehed üle maailma (sh ka Eestis), kelle omanikud on liitunud Google AdSense või DoubleClick Ad Exchange programmiga. Samuti Google enda lehed nagu http://www.YouTube.com ja Gmail.
Sisuvõrgu reklaamid võivad olla nii tekstipõhised, videoreklaamid või bannerid. Neid kuvatakse vastavalt lehekülje sisule või reklaami nägeva inimese huvialadele.

Tahad kiiremini müüke kasvatada?

 

google turundus